Anna Blogg -

sur dag

Jao,idag då
Sovmorgon, vaknade åtta
Gjorde klart dokumentären (trodde jag)
Cykla till skolan
Himla snygg var jag ;) (och givetivis gick mina nya leggings lite sönder direkt, emn det märks nog inte hoppas jag)

Svenska, vi skulle fixa melodi till våran schlager

Och utan att nämna namn, men en person i gruppen blev surare och surare, jag började också sura, de övriga två, ja, ag vet inte vad dem gjorde?
Sen skulle vi tillbaks två gick i förvg TRODDE jag, frågade den andra är du sur och lite så, och då, och sen visade det si att han stod bakom dörren, hmm...
Hörde alltså allt, men va iof inget speciellt som sades.
Venne om han blev sur, jag trodde det, en annan trodde inte det, aja. skitsamma
Sen satt vi vid ett annat bord på engelskan iaf...

Och jag ska sjunga inför min klass nu på fredag, VARFÖR gicka jag emd på det? HEMSKT! (jag kan alltså inte sjunga)

Iaf på engelskan lyssnade vi på det sista redovisningarna, och sne började vi kolla på Bowling for Colombine, med norsk text av nån anledning, skitjobbigt :O
Han ska ha betygssamtal nu, han han med typ tre pers idag...

Aja, sen cykla jag till Cubus köpte två fina nagellack

Sen Piano vlsutning var två som ajg inte sett tidigare (varav en bara var med som kompis) en spelar innan mig, och sen två K-J barn som är med på Online
Spelade inte den låten jag tänkte, då den inte gått jättebra
men Eva hade mitt häfte iaf

Sen vare cykla hem, slöa

Och sen göra klart dokumentär, fixa det som sket sig (det bara sket sig hela tiden) men nu har jag fått ihop det ror jag, redo o köra imorgon.

Jaja, nu vill mamma ha datorn innan hon går och lägger sig

Jag har två lektioner imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback