Anna Blogg -

Jag blir galen!

Okej, nu måste jag få klaga

Två av mina böcker, dem jag helst vill ha skickades ut idag. Det kommer dröja två dagar innan jag får dem, då dem inte skickas direkt hem. Vilket betyder att jag får dem tidigast på Onsdag eftersom jag ska bort. Den andra boken blev försenad från förlaget. Så den skickades lite senare idag. Eftersom det då är dem som har gjort fel så kommer den boken utan extra kostnad skickas hem till mig. Den får jag alltså imorgon. Mysigt. Vi beställde böckerna förra Torsdagen på hemsidan tror jag att det står att det ska ta två till tre dagar... (Eller så kanske det står fem dagar) I vilket fall som helst så är jag himla trött på det här nu. Speciellt då första gången vi beställde böcker så blev det fel på nåt sätt så beställningen gick inte fram. Jag har väntat på böckerna jättelänge nu >.< Och hade varit trevligt och ha dem innan jag åkte, ja

Nu måste jagg köra jättesnabb dusch om jag ska hinna. Ska som sagt upp på stan. Tänkte cyklavid halv tolv, men mamma har min cykel eftersom min bror har tappat bort hennes nycklar. Så jag får ta bussen vid tjugo över elva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback