Anna Blogg -

Mera städa

Idag har det också blivit städa, men inte bara
Lite ångest på att jag knappt pluggat...
MEN saker jag HAR hunnit med idag:
-Träna (äntligen, tio dagar sen sist, åh, så skönt o stretcha igen, jag har blivit stelare tror jag minnsan, härmed blir det till att stretcha oftare)
-Städa vardagsum och kök (men inte våttorka för det orkade jag inte)
-Fixa skuggteater till Draget. I kyrkan, med Emma. Nu vet vi vad vi ska göra på Tisdag. Det är skitkul med skuggtater. Vi lekte lite. men det är svårt. Vi rensade ett rum i kyrkan med. Vi behövde en ställning därfrån.

Nu ska jag gå och starta på en ny Dagbok :D
Och om jag hinne rska jag plugga lite innan Mamma och pappa kommer hem från Öland. Och sen ikväll ska mamma läsa mitt Matens Historia arbete så att jag kan få in skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback