Anna Blogg -

Trafikfara

Japp, blidde övningsköra igår. Har inte alls kört mycket. Men det går bättre och bättre. Bär väl börja på trafikskola snart. Både jag och pappa tycker att det är tråkigt och öva på pakering så det blir att åka landsvägar.

Idag har jag träffat bästa Emma :D Bara varit och så tänkte vi spela Back Packer junior. Det funkade tyvärr inte. Så istället blev det ett spel som spelades mycket på mellanstadiet. Kommer inte på vad det heter, men Sky nånting. man är en bil som åker på banor och så ska man hoppa och så. Så Emma styrde och gasade och jag hoppade. Gick väl sådär, men kul och beroendeframkallande kan du tro... Vi spelade även ett annat spel, fast det vara bara demo och skit, men, men. Kul, kul :D Och nu ska jag väl äta, håller på och dör massa hungrig.

Mamma hade förresten fått ett kort på Olivia. Så söt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback