Anna Blogg -

Tjoho

oj, vad jag har gjort mycket idag

Vaknade halv tolv, rätt sent tycker jag. Tog en macka, och sen åkte jag och pappa och Subwaysade till lunch (runt halv ett ett alltså) Komma hem. Inte ha lust till nåntng. Böckerna har ännnu inte kommit. Har dem inte kommit imorgon så blir jag sur. Vi åker på Torsdag. Komma på att jag aksnke vill spela Sims 2. Installera det och sitta i flera, flera timmar. Tappade helt bort tiden. beroendeframkallande helt klart!

Sedan hjälpte jag till med maten, och efter maten ville min bror spela fram till fotbollen, den började för fyrtio minuter sen, och han har ännu inte lämnat datorn. Han har visserligen en tv på i bakgrunden, men endå.

Så jag var duktig och stök lite. Så nu ka min klänning användas, och så har jag fixat till banden på en lite (fast den ska iof ändå i tvätten, men det förbättras iaf) och fixat annat på en annan.

Imorgon blire stan med tjejerna. Då ska jag kolla vad filmerna kostar på Åhlens, annars kommer dem nog beställas från Ginza, var så säker. Då kan jag ju även inhandla en dålig film för endast fyra kronor med :D

Nu har mor min kommit hem från sin promenad för övrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback