Anna Blogg -

Städa, städa, städa

Jag kör en städdag idag.
Har städat mitt rum, vilket var i stoooort behov av det.
Och i badrummet ser det ut som hej kom och hjälp mig för jag har tagit ut allting ur två skåp (varav ett stort) för jag var så trött på all skit som var där.
Förhoppningsvis lyckas jag städa lite till, då blir nog mamma glad när hon kommer hem :D

Ikväll blir det filmkväll med Emma. Och så ska vi gå och handla. jag tänkte göra korvstroganoff imorgon, men vi har ingen korv och ingen ketchup (tänkte göra på det isätllet för tomatpuré, lär ju funka?)

Ikväll blir det pizza för mig och bror, det kommer inte finnas några pengar kvar när föräldrar kommer hem imorgon O:)
Tänkte köpa en till dricka till pizzan också.

Har räknat ett mattetal och läst på samhäll en gång. Riksdag och regering prov på Tisdag.
Jag säger samma sak som om arbetsmiljö prvoet. Det är inte kul oavset om lärarenn varit pudelrockare en gång i tiden XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback