Anna Blogg -

Beslutsångest

Jag vill verkligen ha dessa två filmer:

 

Alltså, Sagan om Ringen extended och De två tornen extended
Vill framförallt ha sagan om ringen, då jag bara har den på VHS, dessa brukar kosta 300-400 kr, men på Ginza kostar dem 558 kr tillsammans. Alltså 279 per styck. Sen tillkommer ju antagligen frakt också. Köpa/inte köpa. Jag vet inte. Jag väntar nog och ser när månaden är slut hur mycket pengar jag har då, och så ska jag kolla vad dem kostar på Åhlens.  Vi får se

Mina böcker har förövrigt inte kommit än. men, dum som jag är så tänkte jag att jag inte ville ha sms avisering för "pappa var ju ändå inte hemma då" (jag trodde att dem kulle komma Torsdag/Fredag förra veckan) Inte tänkte jag på att jag kunde använda mitt nummer. Så, därför tar det ju en dag extra för att stället där dem ska hämtas behöver skicka ut en lapp, så jag hoppas på att dem kommer imorgon

Kommentarer
Postat av: Z

De, de, de och de. Slå mig inte!

2008-06-16 @ 19:11:53
Postat av: Z

Du har pengar

2008-06-16 @ 19:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback