Anna Blogg -

Värda dagar

Böcker som är beställda är:
Sjöjungfrun av Camilla Läckberg
Mangabiblen av, jag vet inte Siku kanske, nåt sånt...
Princess on the brink av Meg Cabot

Så nu hoppas jag på att dem kommer imorgon :D

Jag har haft himla värda dagar :D

Igår, minigolf med Emma och Johan. jag förlorade. Inte jätterstort mot Emma, men rätt stort mot Johan. Allt är som det alltid varit alltså :'P Men himla dyrt vare 25 kronor, uj, uj, uj. Aja, det är ju kul iaf :D
Sedan, pga av regn blev det picknick på Emmas vardagsrumsgolv och avslutning med Buzz djungelapor. Kul, kul

Idag gick jag upp tidigt, tidigt. Vid nio var jag och Emma på HM och kollade deras rea. Emma hittade en träja och ett linne och jag en klänning (åhh vad jag egentligen inte behöver den, men den var fin. En strandklänning). Sen sprang vi runt och letade bikini till mig, ingen hittades. Hittade en fin (eller flera fina, men i fel modell) fast den satt inget bra. Köpte flourtabletter, äntligen! Är beroende, klarat mig utan det länge nu, och betalade skuld på bibliotket. Vi han också hälsa på Anna lite på hennes sommarjobb. Hon gjorde experiment med åttor. Tkenik för tjejer heter det, alla tjejer som gått ut åttan får gå.

Nyss var jag och pappa och övningskörde. Går väl fortfarande sådär, men jag blir stabilare iaf. Vi kom fram till att jag kanske behövde öva på skyltarna. Ehehe... Vet inte direkt vad dem betyder, nej

Har dock inte hunnit städa klart, åh vad jag gråter över det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback