Anna Blogg -

Vi försöker igen

Tänkte väcka lite liv i bloggen kanske, hm...
Om inte annat så får min egen skull. Vi får se hur det går.

Lite skönt o vara hemma igen efter sex veckor, men jag vet inte vad jag ska hitta på. Har ju haft människor runt mig hela tiden och varit social och jobba och så. men måste säga att jag blir glad av att se mina pengar just nu (och det finaste är att jag får ännu mer i slutet av Augusti) Dock är det lite spännande att det vid överföringen till mitt eget konto står Gris (medelandet till mottagaren var nöff) Jag förstod inte riktigt hur man gjorde och fick lite hjälp, var denna person som skrev meddelandet. Ja, trevligt, eh...

Snart bär det av igen, Fjällbacka med familjen. Ska bli trevligt, är ovan med att bara vara på en plats en hel sommar :O Nu blir det två platser iaf (och Örebro såklart)

åh, nu fick jag sms från kompis. Hon köar till firhetsgudinnan, inte så lite avundsjuk här, nepp...

Snart börjar skolan med, det känns rätt fint faktiskt, sista året, tror att det kan bli ett riktigt fint år :D

Haha, nu ska jag spendera mina pengar :'P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback