Anna Blogg -

Jag vet

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen, jag vet, förlåt

Och idag är jag så trött att jag orkar bara inte. Och åker bort idag med, måste packa och grejs. Ska fira midsommar hos Farbror. Dock följer inte bror min med i år, stackarn... (han har helt själv valt att vara hemma och bo med kompisar, för att sen åka till Halmstad med en annan kompis) Aja. Ska damma och dammsuga mitt rum efter att vi ätit är planen (om jag orkar) och sen packa. Och så ska vi kolla om böckerna har kommit :D Har inte fått ett meddelande, men man kan ju kolla iaf, och har ett löpnummer.

Förövrigt, är det nån som vetvarför jag inte kan se hur många läsare bloggen har?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback