Anna Blogg -

Sovmorgon

Idag har jag inga lektioner (för jagskolkar från kalssrådet, mwohahaha, ska ringa Viktoria sen har vi bestämt och fråga vad som sades) Sista klassrådet med klasrådet.

Anyway

Igår såg vi treornas musikal. Riktigt duktiga är dem :D Även om int storyn var den bästa.
Nu vill jag med göra musikal. Men vi får ju iaf göra produktioner, och det kan nog bli riktigt kul :D

Iaf, ja

Var skitsur igår, börckenra vi hade beställt hade inte blivit beställda så nu måste vi göra om det...
Jag hade tänkt läsa hela dagen igår

Men jag gick över till Emma körde lite SingStar o grejs, Trevligt. Sen var jag gladare :D

Iaf istället för att läsa hela dan idag som planen var så ska jag ta mig till biblioteket efter att ha pratat med Viktoria tänkte jag

Och sen träna om jag hinner

Online ikväll, och i helgen blire Hajk :D
Blir nog kul, kanske serru, aja

Men, men, verkar som att de är ett långt viktigt kalssråd idag :S

Kanske inte konstigt då det är det sista, men, men...

Jag får väl informationen på ett eller annat sätt hopas jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback