Anna Blogg -

Sol, sol, sol

Okej, idag
Vakna
(börjar inte jag typ alla inlägg såhär?)

Cykla till skolan

Teater, scenrummet, typ
Lite småintressant, men, nja...

Sen, klassråd, vi orkade inte vänta på lärarna så vi körde endå

Verkar som om våra studiegrupper kommer bli våra klasser. I princip betyder detta att vi kommer ha klassråd med dem, och ta skolfoto med dem. Spelar inte mig så stor roll faktiskt. Helst vill jag ha klassråd med båda.

Aja, sen äckelpäckel lunch.

Sedan gå o köpa glass och sitta i solskenet famför slottet
Så himla underbart

Sen KUHI, Hjördis pratade lite och sen kollade vi statyer i stadsparken.

Sedan cykla hem

Och nu pluggar jag, typ..
Har ett arbete som måste in ikväll, och, ja, jag hatar att renskriva och fixa och grejs, skit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback