Anna Blogg -

Skavsår och Online

Nu ska jag snart cykla iväg till skolan, längre sovmorgon för vi kanske inte hade kör idag. Ingen visste.
Sånt hatar jag...
Så jag kanske skolkade från en lektion, woho...
Aja

Igår vare Online
Lek vare. Springa runt med trevligt folk och ta kort på olika grejer
Vi fick mest stjärnor XD (alltså tveksamma svar)
Jaja

En dock inte lika mysig sak

Jag hade satt plåster på mina fötter då jag knappt kunnat gå tidigare på dagen

Tror ni inte att plåstret på den fot som gör ondast ramlar av direkt?
Jo..
Tror ni attjag tänker mer på det, utan mer klagar och säger att jag har ont och tänker vanligt skoskav

Tror ni att jag blödde när vi kom tillbaks?
Nästan stort sår på hälen hade det blivit...

Hittade plåster där, men omöjligt för mig o gå i skor nu

Mamma fick komma och hämta så att jag slapp gå barfota till buss och så

och idag blire sandaler

Dagsne I-landsproblem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback