Anna Blogg -

Sådärja

Nu kan jag skriva igen, kunde inte igår
Det här är för övrigt det tvåhundrade inlägget
Jag borde plugga egentligen
Jag ska

I tisdags vare föreställning av Den Girige
Mycket duktiga var alla, mycket improvisation, och nästan halva min första scen försvann..

Aja, jaha, mysig

Men, nu äre slut :( (himlans vad segt det går att skriva :O)

Och igår, igår hade jag prov
tror det gick VG iaf, hoppas det...

Och så åkte mina föräldrar bort så jag bor (äter och sover) hos min kära kompis Emma och hennes familj. Trevligt.
Men på Fredag kommer dem hem.

Och idag, idag har jag bara haft teater
Gjort provet, dock inte klar, så ska föröska få klart dte idag om jag hinner, annars tror jag att det var okej o lämna in det på Måndag.
Och kom på att jag hade svenska som ska vara klart också

Det är det jag jobbar på nu, som synes...

Och så lekte vi lite med telefonen på Markurells också, haha XD

Aja, nu måste jag väl ta tag i mitt liv snart, plugga o duscha...

Kommer så behöva plugga efter Online också...
Min studieteknik är typ skit, svar ja

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, din studieteknik är inte alltid den bästa, men det brukar bli rätt bra resultat ändå och ibland mycket bra. Men nu är din mamma hemma igen och eftersom jag tagit ledigt i tre dagar har jag massa jobb att göra i helgen. Då kan du få inspiration av mig.

2008-05-23 @ 19:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback