Anna Blogg -

Oj oj

Nu vare längesen jag bloggade...
Aja, har varit mycket, eller, ja...
Träffat en hel massa människor o grejs
Men, ja, jag orkar inte dra allt

Kan säga att karlsund är himla fint just nu :D

Och vi är hetast i peruker, såklart

Och idag, idag, var, hm...

Först komma till skolan, få reda på att det inte är nån lektion (vilket jag kudne evtat tidigare om min telefon varit på)
Iaf, cykla hem igen, för då var det c.a tre timmar innan jag började

Komma hem, göra inget

Cykla tillbaks

Äta med trevligt folk

Sedan datakunskap
Allt sket sig såklart som vanligt (och jag hade visst glömt min mp3 sladd där, aja)
Men, men, blev klar iaf
Sista datakunskapslektion.
vad säger man...

Sedan, ära med Natta, Karin och Evelina

Sen svenska, få hemprov och gå.

Plugga lite i bibblan.

Kolla på film från NTF, raktonykterhet handlade det om såklart.
Gör intryck på mig iaf, usch :S

Sedan engelska, eller, ja först diskutera filmen o fylla i enkät.

Bli klar med häftet

Vi ska jobba om någon som gjort något väldigt gott eller väldigt ont. jag tänkte ta Sophie Scholl

Sen piano, gick bättre än förväntat och alltid trevligt o träffa Eva.

Sen hem

Slöa, plugga lite

Min läxsituation just nu:
-Ma NP på Onsdag (nervöst :S)
-Hemprov sv till fredag (just ja, skulle skicka mejl till lärare)
-KUHI prov nästa vecka (dö på det)
-SH till när? (Bra och veta så att jag kan intervjuva den där människan)
-MA NP tisdag nästa vecka

Jao
Och nu har jag beställt min födelsedagspresent :'P
Once Soundtrack och My Fair Lady DVD
Har en himla massa filmer att se nu...



Kommentarer
Postat av: Mamma

Det går bra på nationella och gör det inte det så har du gjort vad du kunde just då i alla fall. Försök att ta det lugnt och kolla bara så att du inte gör en massa slarvfel.

2008-05-05 @ 22:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback