Anna Blogg -

Klar, klar, klar :D

Klar med sista arbetet för terminen (hoppas jag iaf att det är)
Skönt, blev inte riktigt som jag tänkt mig då saker krånglar o skit, men, men...
Fick med allt info iaf.

Nu ska det bara kollas igenom, men jag vågar inte så mamma får göra det när hon kommer hem.
Haha, jaja, jag måste ju nån gång

(har gjort en dokumentär dådå) nu hoppas vi bara att bränningen funkar sen, lovar att den inte kommer göra det...

Aja, frukosdt nu kanske så jag hinner med lunch XD

Spela piano bör göras också

Tjoho

Och jag tänkte visa vad jag shoppat men så blev det inte

Idag ska jag nog köpa nagellack, värsta shopaholic man börjar bli då

(Knappt handlat på hela Maj och på Cubus kunde man köpa två nacgellack för 39 istället för 50 som det brukar bli)

Men, men

Inte mycket kvar i skolan nu, skönt, skönt, sommarlov nästa vecka

Men, måste vara i skolan lääänge på onsdag, en lektion som slutar, ehh, typ kvart i elva, sen ska vi kolla på musikalen halv tre, kanske tar mig hem, beror på...

Det ordnar sig nog, happ, happ

Förresten har jag ett allvarligt problem, eller, ja, ett allvarligt i-landsproblem

På min bdb hade jag skrivit att jag talt ut med nån i oktober, vilket jag tyckte var skönt. tänkte Vem? Kollade här, här står det bara, pratat u med P, typ iaf, skönt

Men, VEM är det jag pratat ut med?
Jag kommer verkligen inte ihåg, mysteriet fortsätter, jag ska kolla sockerdricka

Update
Jag kom på vem det var
Hur kunde jag glömma?
haha XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem var det?

2008-05-26 @ 22:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback