Anna Blogg -

Förlåt

Vet att jag inte bloggat på länge

Förlåt

Ska skärpa mig

Mitt bloggande går i perioder, så är det bara

Nu borde jag plugga, men jag orkar inte...

Ska se på tv åtta tänkte jag
Sen måste man duscha

Imorgon äre teaterföreställning :D
O jag har tre apparater jag måste ladda, wej XD

Aja

KUHI prov och SH grejs som känns mest just nu, redovsa engelska imorgon, men det går nog bra.

Ingen aning om hur jag ska göra med samhällen, får försöka hitta en bra internetsida om det finns någon, och så ladda ner lite naturporgram eller nåt...

Aja, nåt blir det väl iaf :D

(Hoppas jag)

Hela helgen lär gå åt åt det.

Aja

förövrigt MVG i svenska :D
Glad Anna

Och har ställt in mig på VG i matte...
Satsar på typ 15, detär väl det amn får om man har VG i allt va? Eller har jag fel nu? Jag tror det.
Runt 15 vill jag ha
Alltså, nåt G, nåt MVG en massa VG:n typ...

Aja, aja

Det blir nog bra, blir det nog


Nu börjar snart tv programmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback