Anna Blogg -

Datorer är jobbiga

Jag vet inte när jag skrev senast, i torsdag?
Ja, det var det nog

Aja

Idag har jag jobbat emd dokumentären, och datorn bara skiter sig såklart, men mikrofonen har funkat iaf :D

Ska göra klart det imorgon morgon tänkte jag (börjar typ halv två)
Så då hoppas vi på att skiten funkar...

Blir inte som jag tänkt mig riktigt, men all information kommer iaf vara med
aja

sista skoljobbet det här för ettan :D

och knappt lektioner nästa vecka tror jag (hoppas jag)

Och tredje är det krampen :D

Mwohahaha

Aja, jag har ont i huvudet och ska träffa Emma och Kari om en kvart och orkar inte skriva något ordentligt

Vi fkade nyss och det var gott :D
(Mors dag är inget som speciellt firas i min familj)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback