Anna Blogg -

Böcker och Online

Lånat sommarböcker nu, massa böcker, får se hur många jag läser

och jag har visst en skuld på femtio kronor som ska betalas. Från förra sommaren. Nu tror jag att jag måste betal dne denna månad. Kunde inte låna själv på kortet nu, annars hade jag inte vetat om det. Himla konstigt system biblioteket har. De verkar ju inte vilja ha in pengarna så jättegärna heller, då jag inte har fått nån lapp eller nåt om det, och det har inte sått på något kvitto då jag lånat på Biblioteket i skolan.

Aja, nu ska här läsas (troligt)

Men, men, sen Online, avslutning, bara Hajk sen, imorgon åker vi, över helgen

Blir kanske trevligt. Och jag ska föröska vara trevlig, för Emmas skull om inte annat. För min egen skull om inte annat.

Aja, det spelades bränboll och jag räknade poäng, var inte så bra på det dock XD Svårt o hinna med.

och så fick vi glass, mycket trevligt. Mhm

Imorgon börjar jag 12.20 men blir nog till o gå upp klockan åtta, då jag ska hinna cykla till Norra Bro och hämta min och Emmas jackor (alltså, det där låter fel, men man kan ju inte säga jacka då det är två?)
Aja, dem är glömda där iaf.

För jag skippar den frivilliga idrotten.

Hinner knappt hem o packa känns det som. men Emma har det värre. Tänkte packa lite på morgonen.

Aja, nu ska jag plocka ihop böcker, dem ska tillbaks imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback