Anna Blogg -

27/5

Och idag, vakna, två lektioner sh och engelska.

Jag fick VG, VG- på samhällsgrejen, och det är skit. jag läste för mycket på papper. jag vet...

Och i engelska ligger jag över medel, men han vet inte hur mycket. Det betyder nog också VG, VG minus, då han först sa medel om samhäll också, och när jag frågade vad det betydde så sa han VG. VG minus

Men, men, engelska har jag en termin på mig att förbättre och samhäll två (här finns det plats för ett dåligt rim)

Inte så himla bra start på dgaen alltså.

Jag venne, imorgon blire massa dötid och jag vet inte hur jag gör med den. (åhh, vad jag hatar detta)
Och Simon fyller år har jag fått höra några gånger...

I alla fall, i alla fall.

Vi har fått reda på IV-val under 08/09 om jag fattade alla förkortningar rätt så får jag Socialkunskap på Karro.
Tack, tack, bra det iaf

Ska kolla lite nrämare på det imorgon

Och nu måste jag duscha och sne ska jag till Norra Bro och grillkväll emd draget ledare

venne hur kul, men får ju träffa Johanna :D

Jajustja, vi provade nya resturangen idag, pappa tyckte det

Överrskande fräscht och mycket folk där

Och gott vare faktiskt också :D

Men, nu MÅSTE jag duscha, vi ska åka om vad, en halvtimma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback