Anna Blogg -

Rensat

Igår:
Vakna, rätt tidigt.
Sedan träna (med mamma), skönt :D
Simma lite också, dock blidde det inte mycket :P
Hem, och göra, ja, vad?
Kommer inte ihåg.
Läsa tror jag, läst ut min bok nu.
Rätt bra, jao
Sedan till Wadköping.
Påskmarknad med mamma och Susanne
Fika, gott :D

Sedan hem, inte göra något. Skicka in arbetet som skulle in i Fredags

Happ, aja, tror ente det gör så mycket

Sen film med mamma, American Beauty blev det efter några om och men.
Bra film

Idag:
Vakna
Rätt tidigt
Åka med mamma och handla
Kolla på en Morden
Träffa Emma <3
Prata med Ullis, ska träffa henne på Torsdag :D:D:D
Rensat i Garderobne så nu ska lite kläder ut
Lite osäker på några kläder, mamma ska få kolla
Aja
Skönt :D

Och nu ska jag nog spela piano snart, om jag orkar...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag är avslöjad märker jag.

2008-03-17 @ 21:02:27
Postat av: Z

Och idag blir det fika med mamma på sta´n - en riktig semla innan det blir påsk. Vad skoj att du är så mycket med din mamma på lovet, så får jag lite sällskap.

2008-03-18 @ 10:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback