Anna Blogg -

Onsdag

Okej, dagen idag

Först, sovmorgon som vanligt, skönt

Åka till skolan, Emma var på bussen, och Natta och Johannes

Sedan Historia för första gången på längre. Få ny uppgift, jag ska redovisa om nån som jag inte kommer ihåg namnet på :D

Hjördis släppte iväg oss för att vi skulle jobba.
Åhh, vad jag jobbade. Inte

Läste PC Gamer, vilken seriöst är roligaste tidningen nånsin (läser bara bildtexter, citat o. dyl) Riktigt kul, memorerade dock inget.
Och bråkade med Simon

Sen matte, helt täppt o skit och fattade inget, och jaaa, blev inte riktigt klar, så nu finns det på min lista.

Lunch, faktiskt gott :D
Lax

Sedan boka klipptid, efter påsklovet blire, och sne köpa present till bror.

sen hem, bestämma mig för att inte träna.

Inte göra några läxor nästan, men skagå upp tidigare imorgon o försöka hinna göra lite.

Kände mig bara slut o grejs

Kollade en Morden i stället 0:)

Trevligt det dära hörru


IMORGON KOMMER FILMERNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback