Anna Blogg -

Mikrovågsugn+Pizza=Goooott

Jao, idag, först vare röst
Se hur stämbanden funkar o grejs, faktiskt interssant

Sen vare lunch, spaghetti o köttfärssås med ost, jag åt nog ost med spaghetti och köttfärssås...

Sen vare DAA prov som gick sådär..
Men hoppas, hoppas, hoppas på ett MVG iaf...
Tror dock inte det

Sen vare vänta på att svenskan började

Sen blidde det svenska

Lyssna på Emma som pratade om Global uppvärming. Intressant o bra :D

Sedan läsa Isländsk saga o svara på frågor.

Sen blidde det engelska
Glosförhör som gick sådär...

Aja, sen svara på frågor, gick fort :'P
Skriva lite oregelbundna verb med Julia som också blidde klar fort.

Sedan vare spela piano, knappt övat, men, men

Sedan vare till Lucullus och köpa Mikropizza, Grandiosa, trodde att den var dyrare än Billy, det var den inte....
Och godare är den

Kola lite Scrubs på Ellens dator (hon väntade på Markus) medans den värmdes.
Sen äta den på utvecklinsgssamtalet

Bra utvecklingssamtal jao, de vanliga sakerna sådär, och så kanske det akn räknas som ahnidkapp att jag pratar fort och sluddrar... hm...

Aja sem vare hem

Göra chokladbollar :D
Äta smeten som blev över, bli mätt

Men nu ska jag väl göra mat och plugga arbetsmiljökunskap framför tv:n

Kommentarer
Postat av: Z

Men du skriver ju inget om mig. Men jag ska skriva om dig...? Är det en mammas uppgift kanske?

2008-03-10 @ 21:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback