Anna Blogg -

Längesen

Vet, längesen jag skrev.

Aja idag

Först vakna kvart över sju (egentligen tidigare, mamma väckte mig innan klockan ringde)
För att jobba.
Gör nästan inget, men hittar skivan så att jag kan installera mobilen i datorn, eller, ja, så jag kan föra över filer, hej hej

Sedan cykla till skolan vid tio.
Typ dö för att det är kalöt och motvind och regn i luften och blä.

Träffa Viktoria för att planera röstuppvärmning.

Sedan skulle det vara klassråd. en typ ingen var där, så det blidde inget. Få papper om vad vi ska ha på kulturdagen. Fick det jag ville. Först Heja Degerfors! Sen Karro historia

Sedan lunch, umgås med Viktoria och Jessica

Gå till historian. Vara där ett litet tag.
Sen upptäcka Ullis!
Anna=massmasssaglad

Prata med henne och grejs

Sedan cykla med Jessica Och Emelie till Parkteatern.
Duktiga var vi som hittade :D

Se Hair. Musikallinjen spelade
Riktigt bra var dem :D
Även fast skådespleriet var sådär ibland ;)
Haha, nej, men ritkigt duktiga verkligen :D

Sedan var jag extremt glad att jag hade cykel, så skönt säger jag bara. Kan gissa att bussarna var fullproppade.

Alltså, cykla hem över Adolfsberg/Glomman med Jessica
Stolt att jag hittade :D (Iaf bland alla hus där i Adolfsberg)

Sedan skulle jag plugga.
Det gjorde jag ju...Inte

Sedan vare bio med Emma
Once
Riktigt, riktigt bra var den
Kan inte riktigt förklaar vad dne handlade om
men så jätteklart sevärd :D

Sen en sväng förbi Online för att hämta Samuel.
Han var inte där.
Men iaf heja på folk.
Talade om För Edward att jag ville bli ledare nästa år. Han blev glad

Råder brist på ledare ;)

Sedan hem för att plugga

Och det gjorde jag


Inte

Så det får göras imorgon


A, just ja också.
Ska ju vara ledig två dagar
Och fattar inte ledighetsansökan, men gör som jag tror, annars får de väl räkna de som skolk, åhh vad hemskt, inte...
Aja

Nu är min bror i Italien :D

Kommentarer
Postat av: matilda

ojojoj ! va mkt du skriver , hihihi

2008-03-14 @ 21:25:25
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se
Postat av: K

blä vad mkt jag missar =S

2008-03-22 @ 10:45:20
URL: http://kaschi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback