Anna Blogg -

Kulturdag

Okej, idag

Skolan började igen, seeeegt. Speciellt om man, som jag lyckas med att gå och lägga sig lite för sent, och sen inte kunna somna >.<

Kulturdag idag. Vilket innebar att man valde två workshops eller en halvdag bland massa saker och andra halvdan vare film.

Detta innebar för mig att första lektionen var "Heja Degerfors" gammal Karro estet elev har gjort en kortfilm (med det namnet) han var där och pratade och så fick vi se filmen. Mycket bra. den hade visst fått bra kritik på Götebrog filmfestival om jagf attade det rätt.

Sedan "kulturfika", festis och frukt i matsalen med andra ord XD

Sen hade jag Karro historia. Intressant. Rolig lärare indeed. Intressant o grejs :D
Jao, Karro var första skolan i örebro :D Fast då hette den inte Karro och låg inte där den ligger idag. men endå -stolt pilt-

Ajao, ajao, sen vare lunch, mys?
Nja, sen gå till SF, fast först lite stan med Emma och hennes kompisar. Mycket kul :D

Sen se Leo på SF. jag säger såhär: den var mörk

sedan diskutera i klassen med mer festis och frukt. Vi var runt tio av 44 där XD
haha, jepp


Sen hem, Skita i träningen. Orkade inte...

Inte gjort något.

Måste visst packa också, uhum, uhum. Sthlm imorgon. Kanske glädjer min kära 08-vän Jessica ;)
Hehe, aja
Plugg o piano i helgen alltså...

Och blogg.se ska visst byta server. men det påverkar väl inte våra bloggar nåt va?
Inga inlägg försvinner eller så?
(För då kommer jag för evigt hata er, uhum, något år borta sådär, nej, tack)

Kommentarer
Postat av: K

hehe, jag är ju inspärrad så inte så konstigt att jag inte var där^^

2008-03-29 @ 13:50:45
URL: http://kaschi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback