Anna Blogg -

Hej hej

Glad Anna :D
Så länge jag inte tänker på plugg och skola bara
Eller jo lite
FICK MVG PÅ DAA PROVET!
Om jag fattat det rätt så betyder det att jag får MVG på ehla kursen, bara jag går på de lektioner som återstår :D

Haha, får man spionera på sina lärare?
Sitter och googlar och letar efter en på youtube just nu.
Haha, kul faktiskt :P
Sånt man kan roa sig med när man har tråkigt.
Men om läraren har avrit pudelrockare och spelar i band får han skylla sig själv, faktiskt :O

Aja, hemma från Sthlm nu

Mycket trevligt var det där.
Köpte fin klänning, kort komer kanske senare :D
Fast Moster fick migrän och kunde inte vara med andra dan :S
Hon kunde inte ens åka hem stackaren

Aja, nu kanske jag skulle plugga lite
Ehe, men Arbetsmiljökunskapsraporten är tråååkig. Oavsett om läraren varit pudelrockare eller

Om ni undrade alltså XD
nej, nu ska jag väl ta tag i mitt liv, kanske
Ja...
Blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback