Anna Blogg -

Fredag

Dagen började inte så bra

Smått bröt ihop, trött och grejs

Fick skjuts av pappa

Massa nere på kören, men att prata med Ullis och Magda hjälpte <3

Idrott, känna: Jag orkar inte...

Mne sne blev det rätt kul.
Bollek, bugg, annan lek
Anna hade samma låt som min förra idrottslärare till buggen, blää, så trött på den...

Lära mig lite nya danssteg

Annars körde hon för övrigt melodifestivatema :D
Årets sådär

Sedan vare lunch, äta med Ullis, för att hon skulle hjälpa mig med ledighetspapper
Sen kom Simon
Han åt korvstroganoff som soppa.
Sen kom han på att det inte var gott som ris

Sen gå med Ullis för att fixa ledighetslappen
det funkade inte, behövd ehitta rektorn.

Gå tillbaks till Simon i matsalen
Sedan gå till musiken
Lyssna när han, Daniel och Tim spelade lite
Bli nästan döv ;P (Tim spelade trummor högt)
(Förresten kom Simon in på f-linjen. Grattis, grattis :D)

Aja, sen få med Simon till rektorn.
Hon var inte där
Skit på det

Sätta oss i bibiloteket.
Han rensade sina noter
Han hade inte alla
Han ska spela ikväll
smart

Jao, vi hade hål alltså, Åsa var inte där (därför jag behövde hitta rektorn, annars hade det räckt med henne)

Sedan vare lite SH, intro sådär, både SH och massmedia som vi ska jobba med.

Sedan få gå mkt tidigare

Hitta rektorn, woho!
Fixa med ledighetsansökan
(Haha, var tvungen och fråga: "För du är vråan rektor?" Haha, kändes bra :'P)

Aja, sen träffa Viktoria och Jessica
Gå till Java, efter ett tag kom Ellen och Emma
Fika
Sitta där i tre timmar...
Inte riktigt meningen från början, men trevligt :D

Sen cykla hem (utan lyse, som tur var inga poliser ute :'P)
Hemma vid sju
Då hade jag sjukt ont i magen för att jag ätit så fel (lite mat och kolakaka)

Aja
Sen skita i uppgift som ska in idag, göra imorgon istället.
(Tror inte att teaterlärarna är så hårda faktiskt)

Aja

Känns som att det var något jag tänkte säga...

Aja

SKÖNT MED LOV :D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback