Anna Blogg -

Vad gör folk när dem tränar?



Jag har funderat på en sak när jag har gymmat, och jag funderade på det ännu mer idag då det blev extra tydligt och jag var själv för mesta delen och tränade. Såhär gör jag när jag tränar:

-Går in, går till gåmaskinerna, sätter på, går i tio minuter
-Går in till viktmaskinerna. Tar pappret . Gör dem övningar jag har på pappret. Detta kanske tar en halvtimma fyrtio minuter, jag vet inte riktigt.
-Går tilbaks tillgåmaskinen, går ner i ca fem minuter (egentliugen bör det vara c.a tjugo, men det orkar jag inte)

Det här sättet att träna känns för mig helt normalt. Det flesta verkar hålla med mig och gör på samma sätt (eller, ja, det vet jag inte, men så känns det) Sedan finns det vissa som gör såhär:

-Går in till maskinerna.
-Gör en maskin-
-Går

Och jag kan verkligen inte låta bli att undra varför. Det kan ju inte direkt ge något i träningsväg. man kan ju inte få någon nytta alls av deta. Eller? Är det jag som missat något? Jag har tre teorier:

-Det här är en ny träningssort som jag totalt missat, och säkert ger jättebra effekt och gör att man går ned i vikt om man gör den rätt. Och äter rätt såklart. Ungefär så lite som möjligt.
-Dem är lata helt enkelt.
-De är spioner från, ja, nånstans ifrån, vad vet jag. Antingen är det mig dem vill kolla in och ta reda på hemligheten bakom det snygga yttret (host, host). Eller så är dem från ett konkurerande gym och vill veta hemligheten bakom mitt gyms framgång (som ju är så stor, eller inte, eller återigen, vad vet jag, men det är aldrig mycket folk där)

Jag tror helt klart på den sista teorin. Speciellt det där om att jag skulle ha ett snyggt yttre. Det var riktigt bra


(Ni märker hur jag anstränger mig för att inte trycka så mycket på enter va?)


Kommentarer
Postat av: Z

Tror på spionteorin. Men kan du inte få bort reklamen som gör att det knappt går att läsa en del av det som du skriver?

2008-06-05 @ 20:55:01
Postat av: Anonym

Du är jätteduktig med enter :)

2008-06-05 @ 22:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback