Anna Blogg -

Sveriges Nationaldag

Så, vad har jag gjort då denna Sveriges Nationaldag, som den stora patriot jag är (ska för säkerhets skull inte skriva något här, det aksnke är några Sverige demokrater som läser, man vet aldrig) Till att börja med sov jag länge, klockan var mellan halv tolv och tolv enligt min kära mor som väckte mig. Det var nämligen inte bara Averiges Nationaldag, utan första dan på sommarlovet med.

Sedan blidde det att fira Anna en gång till, äta där i lite racerfart (kombinerat furkost/lunch, hade ätit en liten macka tidigare). Sedan cykla till stadsparken. Där umgicks jag med trevliga människor och målade barn. Vinsten blev inte så stor, men det gjorde inget. jag hade kunnat gjort det gratis. Riktigt kul var det. Men svårt, Målade många fjärliar och ett monster. Ett monster som visste precis vad de ville... Med fjäll dessutom. Aja. mIna fjärilar var inte jättevackra heller, inte som Viktorias precis, stackars mina barn. Aja

Viktoria fick måla lite stora barn med, som betalade med godispåsar istället för pengar. de blev Kizz och sen skulle de ut på stan och skrämma barn.

Efter det blev det åka hem. Sedan direkt till Mammas kompisar för att äta deras rester från igår som kvällsmat, gott och trevligt :D (deras dotter tog studenten)

Och nu sitter jag här

(Och, nej, reklamen är inget jag styr över, vet att den är skitjobbig... Ett tips är att markera texten, det blir lite lättare då)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men nu verkar du eller jag ha skrämt iväg reklamen, för nu ser jag den inte.

2008-06-06 @ 22:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback