Anna Blogg -

Karolinska läroverket tjalalala la la la la




(ledsen för att bilden är liten, men kan inte ladda upp i stort format, ni får klicka på den)

Dagen började med att jag jag vaknade och kom på att jag hade satt klockan tio minuter fel (jag hade kunnat skita i att snooza, men vad tror ni om mig?)
Så går upp med femtio minuter kvar till avfärd

Stressar alltså runt

Men, men, det går det med

Cykla till skolan emd Emma, där möta upp kamrater.

På skolgården är det massa svart och gul klädda människor och några få som inte är det.

Flaggor vajar även stolt i vinden.

Vi börjar att tåga bortåt

Hejaramsor skriks. det tar ett tag innan jag hör vad som skriks och akn skrika med.

redan vid konsterhuset träffar vi på ett gäng grisar. Detta stoppar inte oss och vi tågar vidare.

Väl framme vid Rosta gärde efter en lång promenad börjar det med kanot.

Karro förlorar. Ingen deppar för det.

Sedan helvetesstafett.
denna kollar jag inte på eftersom jag helt enkelt inte ser något. Men denna vinns av Karro

Sedan lärarfotboll där Karros lärare kämpar tappert, men tyvärr räcker det inte ritkigt till.

Efter det var det spexet. Karro hejar högst och bäst. Risbergska har ingen större fantasi (Alla på karro har hudexam. Öhm, okej?)

Men, dem lyckas på okänt vis ändå vinna.

Karro släpper däremot vakra ballonger mot skyn.

Efter det var det dags för bollsport.

Oavgjort i fotbollen. Karro vinner handbollen och innebandyn.

Vi som inte är med skriker oss hesa.

Detta betyder lika, dragkampen blir avgörande.

Det är inte ens jämnt i dragkampen. Karro vinner lätt

Segertåg tillbaks börjar.

Bad i likkistan för vissa

UNDERBART! Kan inte beskriva hur underbart det känns, nej. Ni får se sen när jag satt ihop en liten film

Sedan stan med Emma, Mae och Malin (och Sofia ett tag) Äta på Burger king och annat trevligt.

Sedan hem och laga mat.

Riktigt, riktigt värd dag

Och snygg solbränna har jag fått med...

Tydliga streck efter tröja, skor och solglasögon.
Helt röd på näsan...

men, men UNDERBART UNDERBARARE UNDERBARAST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback