Anna Blogg -

Vissa dagar

För att citera en bok:
Vissa dagar går man upp, och så är den dagen förstörd.

Lite så var det idag. Inget särskilt. Bara orkar inte.

Och försökte förklara en sak för kära fröken H c.a tre gånger och hon fattade inte.
Säkert rökningen som satt sig på hjärnan...

Väl hemma kollade jag på Murder in midsommer ett avsnitt, kände mig lite piggare sen och bestämde mig för att gå och träna.
Bra att ha gjort, men, ja...

Ska vara kvar på stan imorgon också. Två timmar själv (gör inget. har lite att fixa, sen sätter jag mig nog i bibblan och läser lite) och sne slutar Emma. Så då ska vi gå på stan lite och fika :D
Sedan första Online för i år. Trejvligt.
Dock kanske inte jättekul och komma hem vid niotiden..
Med två läxor som ska vara klara på Fredag (klar emd en, och renskriver den andra iof, så nästan klar, skönt)

sedan blir det engelska i helgen, och filmkväll emd Emma och Elin :DDD

Och för att göra Mamma glad: Var hos tandläkaren och har fortfarande inga hål

Nepp, aldrig haft, fast de borrade en gång i förebyggande syfte.

Förretsen är word kul, den har inte ordte favoritfik,alternativet (ni vet där, emnade du det här, typ) är favoritlik...

och jag är sugen på pizza :O men vill inte betala själv, och kommer ju knappast få nån, så... XD

Och mitt godis är nästan slut...
Lika bra det, har haft det ett tag XD

Nu ska jag bara läsa igenom svenska snabbt, och sne skicka iväg det, skönt^^

Kommentarer
Postat av: K

1 jag vill oxå ha filmkväll
2 gott med fika!
3 nu blev ju jag också sugen på pizza :/

2008-01-16 @ 20:48:16
URL: http://kaschi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback