Anna Blogg -

Värd dag?

Japp, tror faktiskt det

Först teater till kvart i tio, sen klassråd, och jag var duktig och skrev :D
Vid tio slutade vi...
Denna tidiga tid för att vissa skulle gå och lyssna på en lärare.
Såå, ledig från tio till 12.20
Massa flumm emd trevligt folk :D
Anna var trött

Lunch, samma sak

Sen, dock historia, seeeegt, venne fortfarand eom dte blir ett grupparbete elle rinte :S
Elin fick den roliga punkten....

Aja, det fick, men sen du.

Sen gick jag ner för att gå till Synsam och Åhlens, och sen sitta på bibblan och vänta på Emma. Men hittade henne i trappen vid datorerna, hon hade lååångt håll, då en lärare var borta. Så pratade med henne innan jag gick och gjorde mina ärenden.
Boken blev utläst, bra var den :D
Blir dock svårt att skriva "How are the women portrayed, and how are the man portrayed" Mne nåt ska jag nog kunna hitta på.
Och nu ska jag bearbeta texten mycket. Och ¨låta många läsa den, och bearbeta dne lite till, och sen ska den in till Olle!

I alla fall, sedan träffade jag Emma och vi åt på Sub City, gott :D
Sedan runt på stan, massa trevligt, länge sen. Träffar henne alldeles för sällan....

Och sedan iväg på Online och träffa ännu mer trevligt folk.

Och nu har nog mina kroppkakor överkokat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback