Anna Blogg -

Uttröttad

Tjo, vad trött jag är.
Av tre dagar skola.

Fått nytt schema också.
Inte jättebra dagar på Måndag och Fredag, men hörde om Saras, så ska inte klaga...
Blir nog bra

Ska ha samhällskunskap, kan nog bli kul :D
Med Olle, engelskalärare, känns bra, ändå en av det bättre lärarna..

Däremot Lärare H, jao, jao, vet att tre eller fyra föräldrar kommer ringa och klaga på henne...
Happ, happ

Duktig är jag också, ringde HELT själv till min pianolärare och bytte tid :D
Oh, vad jag äger, gamla tiden igen nu, 16.20
Men det är bra, för jag slutar 16.00 :'P


Anmält mig till Bjorli också.
Såg inte att Emma fanns på hemsidan FÖRENS jag gjorde det (eller pappa då) FAKTISKT

nej, men jag och mamma ska la baka chokladmuffins sen :D
För imorgon ska vi till hennes kompis och jag ska fixa blogg åt dem, japp, så är det XD

Kommentarer
Postat av: K

Bjorli?

btw, vi har sämst schema!

2008-01-10 @ 18:41:32
URL: http://kaschi.blogg.se
Postat av: Anna

Mhm, i Norge, skidläger med kyrkan

Jobbigt, ska kolla erat...

2008-01-11 @ 15:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback