Anna Blogg -

Trött dag

Har verkligen varit slut idag. Alltså, helt extremt trött, och bara slut.
Och sen har dan blivit efter det också.

Kör, segt. Han förväntade sig visst att vi skulle kunna en låt direkt eller genom att bara kolla på noterna också...

Sedan idrott, kondition och styrka, försökte orka, men svindlade nästan när jag reste mig för att jag var så trött...

Lunch: Kaos i matsalen..
Så klart
Och var lite stressigt också, vi hade så kort lunch, eller, nej, men kortare än vanligt.

Svenska, vi skulle prata om boken vi läst, som om vi var en i boken. Svårt med min, då både, inte så mycket olika saker hände och det var längesen jag läste den.
Var i grupp med Martin som läst sista Harry Potter, så vi bärjdae diskutera dem och gick vidare till Sagan om Ringen, trodde faktiskt inte tat han var en sån som läst dem, men det var han. Kuligt var det^^

Sedan SH, och jag trodde jag skulle gå under av trötthet...
Det gjorde jag inte.
Vi ska ha ett tre timmar långt prov på det där nån gång i framtiden, jippi!
Eller inte...

Ska skriva om om våran film och skicka till Olle, kanske borde göra det nu, venne varför det blev så konstigt först.

På Måndag kommer vi diskutera hur Fredagen ska gå till.
Vi ska vara i skolan redan klockan nio (Börjar halv tio med kör annars, vissa börjar halv elva) :S Eller, ja, Roxy då, för o se på filmerna.
Ska iaf bli kul och se allas^^

Sen inte stan med Mamma orkade, så får inte 10% rabatt på H&M, åh, vad jobbigt livet är...
(Ska köpa tröja för 17 spänn, så sju kronor, inte mycket..)
Vi ska nog gå imorgon istället.
Och sen filmkväll med Emma och Elin imorgon också :D

Iaf, sen hem, käka godis, hjälpa med mat, äta.
Och sen se på film, som jag inte kommer ihåg vad den hette, typ Heja Sverige. Rätt bra var den.
Och äta nästan en hel chipspåse..
Det var gott :D

Kommentarer
Postat av: K

bara för att du inte kunde låtarna ^^

2008-01-19 @ 15:56:38
URL: http://kaschi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback