Anna Blogg -

Snart börjar skolan

På tisdag närmare bestämt.
Så imorgon får jag ta tag i mitt liv och göra svenska läxan.
Förhoppningsvis träna också, beror på hur jag känner mig.. Längesen nu
Och läsa sista novellen i Doris Lessing boken.
Bra har dem andra tre varit :D

Och, hmm, sen är nog dan slut om jag känner mig själv....

men borde spela lite piano också.

och framförallt läsa manus.
 
Har lite mer tid på mig med pianot...

Har bara läst manus en gång. Och nu blev jag arg för at en av grejerna som håller papparet ihop har ramlat av igen.
Dagens i-landsproblem


Kommentarer
Postat av: K

haha, jasså, inte i så god tid med läxan? men anna då! ^^

2008-01-07 @ 09:59:06
URL: http://kaschi.blogg.se
Postat av: Anna

Haha (A)
Men, vet inte ens om den behöver vara klar imorgon ju :'P

2008-01-07 @ 16:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback