Anna Blogg -

Sammanfattning 2007

2007 var året som skulle bli bra

2007 var året som inte riktigt blev som förväntat.

2007 var året då alla dog.

2007 var året då jag började Gymnasiet och träffade nya trevliga människor.

2007 började bättre än det slutade. Men det allra sistaste var ändå okej.

2007 var året då jag fortsatte att vara allmänt jobbig, men kanske, kanske mognade jag lite.

2007 var liksom det året, liksom det året.

2007 spelade vi New York, New York-Eller den Amerikanska drömmen, och alla hade relationer till alla, man visste inte riktigt

2007 var första året på länge som jag inte blev kär, det var bra...

2007 var jag i Bjorli och upptäckte igen att jag är inte riktigt lägermänniskan, men jag ska nog dit i år igen.

2007 var året då Lova föddes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback