Anna Blogg -

Kalldusch

Sa jag inte att jag skulle duscha först?
Jo, det gjorde jag
Sa jag inte att bror skulle ta slut på varmvattnet?
Jo, det jag.

Och nu låter det som om jag duschat iskallt, men riktigt så farligt var det inte...

Nu ska jag äta sista pizzabiten (duktig som jag är gjorde jag pizza idag) och sen göra svenska.

Och jag är överlycklig för jag får sovmorgon imorgon :D
Istället för att vara i skolan 8.15 ska jag vara hos tandläkaren 8.30.
Det betyder att jag kan ställa klockan på 7.00 istället för 6.20
:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men du får väl vänta lite till. Varmvattnet kommer ju tillbaka. Och förresten hur roligt är de att ha en illaluktande lillebror sovande någonstans i huset?
PUSS! Mamma

2008-01-13 @ 20:36:57
Postat av: Anna

Meh, då blir ju mitt hår messed up jue XD
Dessutom kunde jag duschat snabbt, så kunde du suttit och petat på honom så han inte somnade ller nåt ;)

2008-01-13 @ 21:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback