Anna Blogg -

Galapremiär

jag vaknade idag. Kände mig pigg och tänkte, klockan har inte ringt, så kan ligga lite till innan den gör det.
jag somnar inte om. Tänker, jag måste kolla vad klockan är. Hon är tio i fyra.
jhapp, kanske en idé att somna om.
Sover dåligt sen, drömmer massa konstiga grejer.

Tjugo över sex ringer mobilen för första gången. Istället för 7.30 som den burkar på fredag. Mysigt, nja..
Upp och fixa mig, locka håret sminka massa..
Lite roligt vare :D
Frågade bror vad han tyckte om klänningen:
"Usch, ta bort det!"
sa han och menade sminket. är ju aldrig sminkad i vanliga fall, och bror gillar knappt när jag har mascara, så..

Sedan skynda till bussen, där Emma var. Tur för henne.

sedan Roxy mingla runt. Alla var Fina :D

Sedan var det dags att se filmerna.
Kul vare. Många bra.
Dock funkade inte ljudte på våran. Det kom c.a 30 sekunder efter bilden...
Vilket förstörde det rätt mycket för mig, med risk att låta gnällig, emn det var faktiskt inte spec kul..
Blev iof rätt intressant på en del ställen, men hela filmen förstördes ju...

Jaja, alla andras var bra^^

Sen lite eftermingel med chips o.dyl

Sen rekordäta för att hinna till svenskan 8dock var dte inget rekord, rekordet ligger på mycket mer mat på fem minuter)

sedan svenska som vi fick sluta snabbt, med en uppgift att göra.

sedan runt på stan med lite folk.

sedan träffa mamma, köpa godis på marknad och fika.
Ont lite överallt och trött
och sen hem.
Konstatera att inget vettigt kommer bli gjort idag...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nej, en riktig surdag idag tror jag. Kryp ner under filten i soffan´, ät lite godis och se på en deckare!

2008-01-25 @ 22:04:33
Postat av: K

en jag känner såg dig och emma på marknaden ^^

2008-01-26 @ 17:42:58
URL: http://kaschi.blogg.se
Postat av: Anna

K, coolt, vem?
Och hur vet den att det var vi den såg? XD

2008-01-27 @ 14:46:07
Postat av: K

hon har sett er på bdb bl.a... ehm, en av mina gamla kompisar.... duvet, hon som har social fobi, kristina.

hon beskrev emma som en blond tjej med glasögon och kort hår ^^

2008-01-27 @ 21:15:25
URL: http://kaschi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback