Anna Blogg -

En trött och lite sur Anna..

Och idag var en sådär dag.

Lärare H var iaf sjuk. Vi fick lite bra sidor av en biblotikarie. Vi gick i grupper till Bibblan. Annars satt vi i klassrummet och snackade.

Sedan vare först till optiekrn för synundersökning. Inget förändrat. Ska få nya linser snart. Så nu får inte dessa gå sönder innan för då har jag inga, och får använda glasögon ed fel styrka...

Sedan Hindersmäss med bästa Emma <3
Klar vare kallt. Vi förs, frös, frös.
Men blev lite varma då vi åt på farbror Melkers^^

Köpte ingen tavla, bara massa godis^^
var egentligen inte ens sugen på godis, ahaha.
Var mätt :D
kanske lite pga smakprov 0:)
(Anna gillar när dem har smakprov)

Halvt frysa ihjäl sådär. Men trevligt^^

sedan hem och träna och göra svenska.

Idag.
Först teater, kul^^

Går bra för oss tror jag, ska bara lära mig replikerna..
Gick lite sådär idag, blandade ihop och glömde bort.
Fick sedan reda på att lärare H var sjuk idag igen :D
Lärare H kanske borde fundera på pension?

Vilket betydde att efter det trevliga klassrådet så slutade jag.

Skönt :D

åt i skolan och gick sen.

Träffade Johanna lite på bussen. Länge sne man såg henne^^
trevligt :D
En snäll människa som stat berdvid henne på bussen flyttade sig så att vi kunde sitta bredvid varandra, tack, tack^^

Har gjort klart svenskan och skickat nu, skönt :D

Ska spela lite piano också tä'nkte jag.
men har nästan ont i huvdet...
och är trött, rött, trött, men men ska väl gå.

Och ingen Online ikväll (jo, på G-vik, men ditt vill jag ej)
Så Emma och kari kommer hit och leker <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback