Anna Blogg -

31/1

Bra teater idag.
tror vi har fått till scenen, dte blir nog ba

Äta med trevligt folk^^

Satt faktiskt själv och jobbade med historian :D
Fick mer gjort än igår..

Och Simon massa dissade mig :O
Jättelak är han
(Som vanligt)

Men, bästa Emma var i bibblan så pratade lite med henne, tills hennes lektion började :D

Och sen är det online som jag ska vara på en timma, sne nattinnebandy, som jag inte vet hur länge jag stannar på...

Gick visst en buss typ kvart i sex om jag vill det XD

Men får se hur mkt folk det är, och hur det går och sådär

Blir nog bra, jaopp

Update:
Kände starkt sockerbehov så gick för att ta lite julgodis som finns kvar som är nästan rent socker.
och vad hittar man i bastun?
Jo, flera burkar med Pringles chips.
det visste jag minsan inte om.
Pappa går säkert och tjuväter av dem när vi inte ser

Kommentarer
Postat av: Mamma

Chipsen är nya, han köpte dem igår eller i förrgår. Fast jag visste inte var de var. Ha så roligt ikväll!

2008-01-31 @ 17:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback