Anna Blogg -

30/1

Idag har det varit en sådär härligt kort dag (så varför är jag så trött?)

Först buss till skolan emd Emma
Fats jag satt med Shizuka, men endå

sen historia med en lärare som var där! Woho, kors i taket!

Fick lite gjort iaf, kladd ska in nästa vecka >.<
Aja, det löser sig nog.
Jobba imorgon med. (själ kanske i bibblan? Blir mer gjortdå, men tråkigare. Får se om jag en kan haka på dem andra)

Simon ska vara elak mot mig hela veckan (en dag kvar) tror jag att han bestämde för övrigt :O
Och hela kvällen imorgon då.

Wej, nattinnebandy!
Tänkte vara på Online en timma, sne hinna till ESMK1:s första match 19.15, sen spelar ESDT1 19.45
Tjejerna vet jag inte, får kolla upp det med.
Så ser vi hur det blir sen.
Men, bara kolla, japp, japp


Jao, just ja, haft matte idag med.
och åt i skolan, men det var äckligt, så ska väl äta nåt hemma med...
Spela lite piano hoppas jag.
Och sen träna med mamma vid tre.

Blir nog bra det ska du se.

Jao, sen aknske lite mer plugga.
Får se, kommer ju knappast orka ;P

Ahaha, men det blir nog bra jao

Dagens fråga:
Varför har mamma en telefon i sin väska?
(Alltså inte mobil, utan en vanlig bärbar)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag har väl ingen vanlig telefon i min väska.
Och träning blev det inte heller. Fick jobba över med möte. Idag har det varit samtal, samtal, samtal, samtal, möte, möte, möte möte...

2008-01-30 @ 17:38:00
Postat av: Anna

Haha, jooo, det har du XD

2008-01-30 @ 18:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback