Anna Blogg -

29/1

Dagen började med att jag träffade Magda på bussen.
Trevligt.
Men hon och Maru betedde sig som ett gift gammalt grinigt par ;)

Sedan engelska.
Prata, prata, kul.

Samhäll, se på film från 88 om elsäkerhet, sen springa runt i huvudbyggnad och kolla massa saker.

sedan lunch nummer ett.
Japp, äter två luncher både på måndagar och Tisdagar

Sedan matte, trejlvigt det med, känner mig ju massa smart (och nus ak ingen komma o förstöra det genom att säga att MaA är enkelt och repitition och blaha, blaha tack)

sedan lunch nummer två.
Med Andreas, Daniel och Simon
Simon var massa elak mot mig idag med :O Daniel var inte heller spec snäll...
Men Andreas var iaf lite snäll, han talade om att att jag tappat mitt haslband på golvet :D
Hade aldrig märkt det själv.

Sen teater, trejvlans det med.
Snart uppspel (inget stort, nej, men ändå nåt vi jobbat med ett tag)
Vi har lite o jobba på nästa gång.

Kollade på våran engelska film som jag fick från Ida idag.
Kul :D
Men ljudet verkade ha förvunnit på ett ställe...
Aja, inget farligt, bara lite musik :D
Dock är jag sjukt dålig i den :O
Inte bara skådespelarmässigt, men min engelska, seriöst så hemskt :O

Inte bara det att jag säger going istället för doing men jag läspar och sluddrar och jag vet inte vad :O

Aja kul iaf :D

Snart äre teater igen.
Och nej, kanske inte pluggat så mycket på replikerna, nej..
Men det får gå.

Lite synd om Marie som behöver lära en helt ny roll

men det fixar hon

Och nu ska mamma göra mat.
Bra, skithungrig är jag :O

Ahaha, jao, jao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback