Anna Blogg -

28/7

Idag

Först träffar man den kära idioten som försvoit sig på bussen :D
Då blir man glad.

Sedan vare bild, kladda med gips, då blidde man ännu gladare :D
Snyggt blev det inte, men kul vare.
Sedan lunch.
Och, ja, för att använda Ellens ord: dryga människor. Såna som vet allt, även om folk man vet att man känner bättre. Och som säger att "Dem gör så" Och: "Min kompis"
Sådana gillar jag inte.

Sedan Data.
Kanske inte mitt favoritämne, nej.
Och jag får aldrig säga ja när han ropar upp oss...
"Anna är här."
Jaja, idag sa han iaf inte mitt efternamn istället för förnamn.... Venne om det är en förbättring.

Sen lite mer lunch, japp, inte vare gott, men, men, klarade mig långt på det :D

Sedan svenska, faktiskt kul :D
Fick ju prata ;)
Simon hade visst varit hemma och svoit fram till svenskan (han hade missat bussen och då somnat om) Tyckte att han kunde gå hem och lägga sig igen, han var ändå bara elak....

Sedan se dem två sista filmerna i Aulan. Tyckte att vi kunde sett våran med rätt ljud, men det gick visst inte...

Aja.
Sen typ ingen engelska.

sedan piano där Anna var seg, seg, segare.

Och nu.
Ja, har väl säkert nåt plugg, men, ja...

Orka :O

Kommentarer
Postat av: K

(dryga människor. Såna som vet allt, även om folk man vet att man känner bättre. Och som säger att "Dem gör så" Och: "Min kompis")

2008-01-28 @ 21:04:18
URL: http://kaschi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback