Anna Blogg -

15/12

Okej, hela dan då ;)

Först engelska.
Betygsprat..
Ligger på G, nosar på Vg, mindre mindre kul, men har två terminer på mig.
Sedan Samhäll för första gången, Samma lärare samma sal.
Vi ska jobba med arbetsmiljö och säkerhet, kanske inte skitkul, men, men...
Vi ska praoa tre dagar också, man måste fixa praoplats själv, wej! Vi känner inga roliga, men Mamma skulle kolla lite.
Vi ska skriva raport på det och ha ett prov, och det är det vi får vårat betyg av.
Usch :S
Aja, det får la gå^^
Började emd avslappning, för, ja det har jag glömt. Men tre pers somnade XD Själv var jag tvungen att öppna ögon då och då för att inte somna... :'P

Sedan matte, i Kemisal.. Hehe.
Jao, känner mig smart :D
Dock är inte procent mitt bästa ämne, men får väl jobba då^^

Sedan lunch (fast jag åt mellan samhäll och matten, men åt en gång till :'P)

Sedan teater!
Var uppvarvad, jag och Emelie dansade fint 0:)

Jobba med småscenerna, känns bra och kul^^

Sen hem, göra sista frågan på SH grejset, förska lite svenska, men inte orka, och snart teater.
Har inte lkäst manus, nej...
(Två scener en gång var, smaaaart)
men jag jobbar på det

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Ska du inte skryta i din dagbok och berätta om att du fortfarande inte har hål i tänderna?

2008-01-15 @ 22:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback