Anna Blogg -

Prao Dag 2

Lugn dag idag med.

Ställde frågor. Inte så mycket info. Men får väl göra bästa möjliga...
Skulle renskrivit nu, men det blev inte riktigt så, nej...
Jaja, snart Online, äta innan det

Åt duktigt i skolan också
Med Marie och hennes kompis, Alexandra?
Trejlvigt, slapp va ensam
Imorgon är det säkert kaos, men hittar nog nån o äta med iaf då, hoppas jag...

Jao, jao

Städat mitt rum idag med :D
Mamma befannn sig i chock nyss :P
Haha

Filmer ska köpas på LKördag också :D
Jag ska köpa tre filmer, pappa en och sne ska vi köpa en dubbel DVD, eftersom den blir billig då

Och så ska mamma köpa två filmer från discshop

Tjoho vad vi får se på film :'P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Varför ska filmerna köpas på lördag? Chock, ja kanske - hur ofta lyckas du städa i ditt rum? jag försökte ju en del förra veckan, men det var inte helt lätt att hitta platser till allt.

2008-02-28 @ 18:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback