Anna Blogg -

Prao dag 1

Wihi, bra dag idag :D

Först, vakna åtta, eller innan för att vara exakt. var tvungen att slå på mobilen för o kolla om jag glömt att ställa alarmet.
Det hade jag inte

Sen få skjuts av pappa till DinSko
Träffa lite trevliga människor där :D

Fanns inte mycket o göra, gick runt, dammade lite, fixade lite emd skor. Otroligt skönt faktiskt :D
Försökte komma på hur La Fléche går, gick inget bra, haha, han går liks inte, han rööööör sig bara, typ XD
I förhållande till andra människor

Äta på LaBaguette idag igen (inte bra för ekonomin, men gott) Pasta denna gång :D
Inte så mycket sallad, haha
(Ja, jag erkänner jag petar ur salladen ur baguetterna)

Sen hem, slutade vid tre, tror jag missa bussen precis, men ingen lång väntan.
Sen träna, sen göra inget
Extremt härligt faktiskt

Imorgon ska jag prata lite med handledare, o hoppas jag får nån bra info
Har massa om deras vision o grejs nu iaf :D
(Fick låna bra böcker)

Lala, hoppas dey blir bra :S

Äta själv på Karro imorgon också..
Mindre kul, men det får la gå

Jaja, åhhh, jag vill beställa filmer nu :O
Ska köpa massa filmer o ruinera mig själv :'P

Haha, mys hörru

Kommer nog stanna där dock om jag känne rmig själv XD
Bra på o starta saker är man ju, jao...

Härligt hörru :D

Nu ska jag dusch, fixa mat o se på LOST
Tjoho, snabb  o bra är man som vanligt....

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har inte märkt av någon dusch, eller har jag missat något? Om du äter duktigt i skolan i morgon kan jag betala baguetten som du åt idag. Nu vill jag gå på bio - min födelsedagspresent du vet. Då förlorar du ännu mer pengar.

2008-02-27 @ 21:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback