Anna Blogg -

Online

Jao, Online idag

Skjuts dit (eller till träningen sen gick vi)
Kolla bilder från Bjorli Härligt :D
Sedan leka, typ charadlekar, kul :D

Ingen märkte att jag blev eldsen och gick ut :( (de bara märkte när vi kom in igen)
Ante sa nånting, typ, vill inte ha dig här.
jag säger, nehej, om du inte vill ha mig här så går jag ut, jag går ut, låtsas gråter
Står precis utanför ett tag för o se om han kommer
 

Sen kom Øyvind (Tack Emy för det norska ö:et XD) och då tycket jag att han ksulle gå in och säga att Anna var ledsen för att Ante var dum.
Det gjorde han inte :(

Sen kom Ante ut iaf, han ställde sig och kollade på mig, jag garvade. Då garvade han med. Ahaha, kul
Och folk märkte bara när vi kom in igen. Dåååligt hörru.

Ajaja, sen fika o sådär japp

Nickis broder var där och hälsa på.
Pierre alltså

Japp, jag, uhm, trejvligt, jao, ehh, hej

Sen hem i buss flum vare
Jao, Danne och Calle va med, japp japp

Avslappnat och flum

Duktig Anna :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback