Anna Blogg -

Nattinnebandy

Vet att inlägget både är kort och kopierat från Socker, men jag orkar inte....

Först Online ett lite tag, sen dra
Skynda lite när vi kommit fram för att hinna se musikarnas första match, vilken dem vann, duktiga var dem^^

Sedan springa runt med Ullis från Emmas kalss, kolla på killar och flumma (och som sgat, jag var så trött igår, att jag inte tar något ansvar för något jag gjorde då idag)

Kul vare iaf

Dissa min klass för musikarna (Jao, och Ullis då) som var mycket roligare.

Umgås med massa folk kändes de som jag gjorde :D

Mycket lättare när Ullis var emd eftersom hon är så social

Efetrsom muskarna förlorade sista matchen fick dem vänta skitlänge inna  dem visste att dem åkt ut.
Alla kom upp och sa:
"Jaaa, vi får åka hem!"
Var bara en som var lite ledsen för att dem åkt ut tror jag :'P

Så jag försökte få tag i Emma för o kolla när bussen, gick om den gick tio i sex och hon var där. Men vcar helt omöjligt, så då fick jag Simon att följa med mig till Våghustorget, men sne ville han inte.

Så då ringde jag mina föräldrar som sa att de skulle komma och hämta mig, och sen kom Emma

Så min curlingpappa skjutsade oss hem


Kommentarer
Postat av: Z

dem...jag vill höra när du skriker ----ord

2008-02-01 @ 18:57:06
Postat av: Anna

Hahaha,
snäll du är XD

2008-02-01 @ 23:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback