Anna Blogg -

DAA1201

Sitter här på den underbara, underbara Datakunskapen.

men snart är det MVG prov så jag repeterar

Hallon har precisat visat min webb på tavlan och talat om vad jag kunde gjort bättre o annorlunda. Tack, tack....

Första röst och rörelse lektionen förut, rätt kul fakitskt :D
Vi sjöng, hahah

Underbart

Prao tre dagar denna veck aockså, kul :>D
Dock inte lika kul med rapport..
Och sen prov....
Provtid utsatt till tre timmar....

Aja

Mwahaha, förresten i bussen hem
Mwhahaah TRÄD
Jag såg massa träd, och Regina, klart jag kände igen vartenda ett av dem :D


Och smart och gå i en vattenpöl också...
MEN, jag såg den faktisk tinte. Vet att jag blev varnad, men endå :'P

Kommentarer
Postat av: K

provet är väl 14-17 på onsdan?

2008-02-25 @ 20:12:16
URL: http://kaschi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback