Anna Blogg -

Commedia De'll arte

Okej igår
Började med, uhm, ajjusta ja, engelska.
Kommer inte ihåg vaf vi gjorde.
Nånting em boken
Ah, just ja, emst pratade vi och grejs, luuugnt
Sen samhäll, prata lite prao (som jag snart ska till)
Sen planera resten av vårterminen. Åhh, jag vill ha människa och Miljö och göra en dokumentär :D

Sen äta första gången :D
God mat lasaaaagne

Sen matte, läraren frågade om jag var trött eftersom jag inte fattade nånting...

Sen träffa Eemlie o Sara o folk och äta andra gången :D
Prata med Sara sådär

Sen teater
Och seriöst var nog roligaste teaterlektionen nånsin :D
Vi hade en gästlärare som ska ha oss tre tisdagar (två kvar) och ha commedia de'll arte
Så himla kul vrae
Vi fick ta på oss masker och gå in på scen och så sa han saker och kasatde saker på oss o så.
Riktigt, ritkgit kul

Sen snabb vända med Emma på stan
Köpa en bok på bokrea
Käka snabbt på la Baguette

Sen vara med henne på Draget, träffa henens underbara små barn, de vvar typ hälften av vad de brukar vara , men, jag trodde att Emma överdrev nät hon berättade om dem.
det gjorde hon inte...

Aja, sen teater
Kul, kul :D
Vi börjar komma nånstans nu tror jag

Kommentarer
Postat av: K

ja, värsta roliga lektionen, och jag var tvungen och gå =S jaja, det är två kvar ändå ^^

2008-02-27 @ 16:48:22
URL: http://kaschi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback